Innringerautentisering
Tiden for kontrollspørsmål er forbi! Nå kan du bruke BankID til å identifisere kundene som ringer til kundesenteret


Spar tid per kunde
Rask identifisering av kundene gjør hver samtale til kundesenteret kortere.

Rett til BankID-appen
Kunden får en varsling rett til sin app, for sikker kommunikasjon.

Integrert i telefonisystemet
Autentisering med BankID bygges inn i telefonisystemet, for enkel og rask bruk.
Få ferdig identifiserte kundesamtaler
Bruker dere tid på å vite hvem dere snakker med på kundesenteret? Med BankID kan du nå identifisere kunder som ringer inn til kundesenteret ditt, uten å bruke tid på å stille kontrollspørsmål. Raskere for dere og mer komfortabelt for kunden!
BankID kan bygges inn i IVR/telefonisystemet, og kundene kan bli identifisert mens de sitter i telefonkøen. Med denne løsningen er kunden sikkert identifisert når rådgiver tar imot samtalen, og hele samtalen kan dreie seg om å hjelpe kunden. Tjenesten kan også brukes direkte av en rådgiver, som kan sette i gang identifiseringen til BankID-appen ved behov.


Identifiseringen skjer i fire raske steg
Spar over et minutt per samtale
Basert på våre tester tar det 1 - 1,5 minutt å identifisere kunder i en telefonsamtale. Bruker du vår portalløsning, kan denne tiden kuttes til 20 sekunder, men den virkelige effektiviseringen skjer når identifiseringen er integrert i telefonsystemet. Da gjøres verifiseringen på vei inn til rådgiver, som ikke trenger å bruke noe tid på dette.

Trygg og enkel brukeropplevelse
Tjenesten krever at kunden har lastet ned BankID-appen og aktivert biometri.
Selve identifiseringen skjer med biometri i BankID-appen, uten passord. Raskt, sikkert og enkelt!
Kontakt forhandler for mer informasjon
Ønsker du å teste tjenesten eller få mer informasjon? Kontakt en av våre dyktige forhandlere.